Ajuda humanitària

Conscients de la situació crítica que s’està vivint a Ucraïna, el centre, l’alumnat i l’AMPA s’han oferit per a recollir en l’HALL de l’institut material d’ajuda que serà entregat a l’associació Amics d’Ucraïna. Concretament, s’entregarà en el punt de recollida situat al carrer Britània 38 de la Platja de Sant Joan. Aquesta associació té previst enviar unes furgonetes aquest divendres a la vesprada que tenen com a destí un dels pocs punts de pas a la frontera polonesa. Allí, les dones ucraïneses, que ara com ara tenen accés a l’entrada i eixida per aquests punts, portaran l’ajuda a la població que ho necessita. L’alumnat ha promogut una recollida per a aquesta setmana d’articles per a nadó (bolquers, travessers, tovalloletes, llet en pols,..) i l’AMPA està gestionant la recollida de material sanitari per a la setmana vinent. No obstant això, comenta l’associació que també necessiten roba d’abric i menjar en llandes.Tota xicoteta aportació, suma molt en aquests moments.

Moltes Gràcies.