Vine a fer CUBBÀ amb nosaltres!!

No t’ho penses i APUNTA’T JA!!

Durant tots els dimarts del mes de maig, realitzarem al nostre centre sessions de Cubbà.

I et preguntaràs….qué és el Cubbà?

Cubbá és un nou sistema d’entrenament col·lectiu que està arrasant a tots els centres esportius.

El professorat prepara diferents mini coreografies amb diferents estils musicals (Dance, Soka, Merengue, Salsa, Mambo, Reggaeton, Cumbia, Espanyol, Electrònica, Dances Urbanes, etc.) Es balla molt, però també es tonifica tots els músculs del cos. Allò divertit d’aquesta disciplina és que la música és variada, els alumnes ballen sense exigències de tècnica i sense gran esforç de memorització, el que permet deixar-se portar, gaudir i oblidar-se dels problemes.

Les sessions es realitzaran els propers dies 7, 14, 21 i 28 de maig en horari de 18:15h a 19:30h.

Recordeu que estes sessions van dirigides no solament a l’alumnat, també a les famílies i al professorat.

Totes les sessions són GRATUÏTES!!

Apunta’t omplint el formulari (CODI QR que apareix al cartell)

No t’ho penses més i VINE A FER ACTIVITAT FÍSICA I A BALLAR amb nosaltres!!

IMPARTEIX LES SESSIONS: Natalia Gil.

HORARIS: ELS DIMARTS 7, 14, 21 i 28 de maig de 18:15h a 19:30h

LLOC DE REALITZACIÓ: Pavelló de l’IES Professor Manuel Broseta

ORGANITZA: Departament d’Educació Física

És necessari reservar plaça d’inscripció omplint el FORMULARI (CODI QR) que apareix al cartell.

Recordeu que estes activitats s’engloben dins del PROJECTE ESPORTIU DE CENTRE i tenen una puntuació extra!!

APUNTA’T!!

SOM ESCOLA….FEM ESPORT!!