Últim divendres del mes d’abril

El passat divendres 19 d’abril, més de 130 alumnes de tots els nivells educatius es van quedar a dinar al centre per a jugar i fer esport fora de l’horari lectiu.

L’alumnat s’ho va passar molt bé utilitzant el material i les instal·lacions esportives del nostre institut.

Recordeu que estes activitats s’engloben dins del Projecte esportiu de centre.

Este divendres ha sigut especial per a nosaltres…. ha sigut lúltim divendres que l’alumnat de 2n de batxillerat ha pogut quedar-se, perquè a l’últim divendres del mes de maig ja no estaran al centre. Des d’ací us donem tota la força i ànims per afrontar estes últimes setmanes de curs que us queden.

Per una altra banda, comentar que s’ha realitzat esta setmana perquè el divendres que ve (últim del mes d’abril) no hi haurà classe perque és la setmana de festes de Moros i Cristians.

Així que….passeu unes Bones Festes!!

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!