Tir amb arc en 2n de batxillerat

Els

Hui divendres, l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’optativa Activitat física per a la salut i desenvolupament personal, ha realitzat les dues últimes sessions de tir amb arc d’un total de quatre que han realitzat al llarg d’estes últimes setmanes.

Hui han realitzat la prova pràctica final on han aplicat els coneixements que van aprendre a les dues sessions anteriors (col·locació del cos, elevació del colze de la mà armada, utilització de les diferents tècniques de punteria, etc)

Les sessions han sigut impartides per Gerard Soler, tècnic de la Federació Valenciana de Tir amb Arc i membre del CLUB DE TIR AMB ARC D’ONTINYENT.

Des del departament d’Educació Física, agraïm a Gerard la seua implicació i la seua tasca en l’ensenyament d’este esport tan interessant.

Moltes gràcies!!

SOM ESCOLA…FEM TIR AMB ARC!!

SOM ESCOLA… FEM ESPORT!