Torneig de voleibol: FASE FINAL

Avuí s’ha disputat el primer set de la final del torneig de volei que ve disputant-se des de fa varios mesos. La final es juga al millor de 3 sets de 25 punts. Els dos equips finalistes, “Andreus’ team” i “Profes team”, han disputat un primer set molt igualat que ha acabat guanyant l’equip de l’alumnat de 2n de batxillerat per un ajustat 25-23 amb punts molt espectaculars. El pavelló de l’institut estava tot ple de gent mirant el partit i animant a totsdos equips. El segon set es disputarà quan tornem de vacances de Pasqua.

Per una altra banda, també es disputarà a tres sets l’enfrontament per veure quin equip acaba tercer i quart entre els equips “Dad Llis” i “Kansa 2” , destacar que el primer set el jugaran demà divendres 31 de març al 2n pati. També jugaran al millor de 3 sets de 25 punts. Molta sort a tots els equips.

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!