Activitats Físiques per a l’alumant de 3r i 4t de primària del CEIP Alfonso Iniesta de Banyeres de Mariola

Hui dimarts 31 de gener hem rebut la visita, al nostre centre, de l’alumnat de 3r i de 4t de Primària del CEIP Alfonso Iniesta de Banyeres de Mariola.

L’alumnat de 1r de Batxillerat B ha preparat, amb col·laboració del departament d’Educació Física, unes activitats per a que tots els xiquets i xiquetes gaudiren fent activitat física al nostre centre.

En concret hem dividit a tot l’alumnat (més de 100) en 10 grups de 10/11 personetes. Cada grup feia una activitat (numerades del 1 al 10) i cada 7 minuts canviaven i rotaven a la següent activitat.

Les activitats han sigut les següents:

Rocòdrom, paracaigudes, dansa, frisbees, esquís cooperatius, voleibolón, bolos, llançaments de punteria, passar la frontera i para la pilota amb l’escut.

Tothom s’ho hem passat genial. Des d’ací agraïm al professorat del Col·legi haver fet possible la realització d’esta activitat, i en especial agraïm a l’alumnat de 1r de Batxillerat la seua col·laboració i predisposició en l’organització i realització de les activitats. Gràcies!

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!