Diversitat Funcional i activitat física

Ahir dijous 19 de gener, els nostres companys i companyes de 1r de Batxillerat van rebre la visita d’alumnat amb diversitat funcional del Centre ASPRODIS d’Educació Especial d’Elda i del Centre Ocupacional de Banyeres, i van compartir amb ells i elles diferents jocs i activitats físiques adaptades, compartint i gaudint d’una estona d’alegria, convivència i de conscienciació cap al món de la diversitat funcional.
L’activitat formava part de la unitat didàctica “esport i activitat física adaptada”, on l’alumnat ha treballat diferents jocs i activitats físiques adaptades i les ha portat a la pràctica en una jornada lúdica i de sensibilització cap a les persones que pateixen qualsevol tipus d’alteració (ja siga física o motriu, sensorial i intel·lectual o psíquica).
És ja el huité any que aquesta activitat es du a terme al nostre centre, després de no poder haver-ho fet aquests tres últims anys per la pandèmia.
Felicitem a l’alumnat de 1r de batxillerat per la forma que heu vivenciat aquestes activitats, per la vostra sensibilitat cap al món de la diversitat funcional, i sobretot, per com heu col·laborat per fer gaudir a les persones que ens han visitat, d’una estona divertida i agradable fent activitat física.
Gràcies!!

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!