Visita a l’empresa CÁNDIDO MIRÓ S.A – OLIVES SERPIS

Dimecres 23 de març, l’alumnat de 4t d’ESO, de 1r de batxillerat i de 2n de batxillerat de l’assignatura d’economia i l’alumnat de 2n de cicles de l’assignatura de formació i orientació laboral van visitar l’empresa CÁNDIDO MIRÓ, S.A a Alcoy. Durant la mateixa van poder observar tot el procés productiu de les olives farcides SERPIS, des que entren les olives d’origen andalús i les anxoves provinients del nord d’Espanya fins que aquestes estan llestes per a ser transportades, amb els embalatges corresponents, des de l’empresa fins els seus clients. A més a més, mitjançant un audiovisual previ i la visita al museu van poder descobrir la història de l’empresa. Una visita molt enriquidora, que va finalitzar amb un agradable regal sorpresa: El tast exquisit del producte.