QUOTA AMPA CURS 2021-2022

Estimats/ades pares/mares.

Ens dirigim a vostés per a comunicar-los que estan al cobrament els rebuts de la quota de l'AMPA corresponents al pròxim curs 2021-2022.

El compte bancari de l'AMPA està en Banc Sabadell i és el següent:

ES12 0081 1112 7700 0101 2207

La forma de pagament serà mitjançant transferència bancària o al caixer automàtic de dures formes:

• Ingrés en efectiu.
  • Amb targeta (d'este banc o de qualsevol altra entitat) utilitzant el pagament a tercers (codi entitat 6340) amb els conceptes indicats després.

El resguard de l'ingrés haurà de portar escrit el nom de l'alumne i el curs en que es matricula i s'entregarà en la consergeria del centre. La quantitat a ingressar serà:

• 15€ pel primer fill matriculat (per a pagament a tercers en caixer concepte C00001).
  • 10€ pel segon fill matriculat (per a pagment a tercers en caixer concepte C00002).
  • 0€ a partir del tercer fill.

L'omissió del pagament de la quota suposarà l'obligació d'abonar un suplement proporcional en les activitats extraescolars que s'organitzen, així com viatges, excursions, etc.

Amb aquesta quota, l'AMPA cobreix xicotetes despeses e inversions que incideixen en millorar la qualitat que ofereix el centre, repercutint en tots els nostres fills i filles. És per aquest motiu que resulta necessari que tots col·laborem.

Els saluda molt cordialment.

El president de l'AMPA Toni Ferre.  (ampa@iespmbroseta.com)