Informació sobre el servei de Transport Escolar – Curs 2021/2022

INFORMACIÓ SOBRE EL SERVEI D'AUTOBÚS CURS 2021-2022

Respecte a l'abonament de les quotes de l'autobús, detallem com procedir:

Nº de compte on fer els ingressos:

ES51 2045 6024 3530 0000 6669 de CAIXA ONTINYENT, fent constar en concepte, el NOM I COGNOMS DE L'ALUMNE I EL CURS en què està matriculat.

Els alumnes que hagen sol·licitat el servei de transport per al desplaçament al centre IES Professor Manuel Broseta ho faran per a tot el curs escolar.

Pagament bus i fiança, es faran efectius durant el mes de JUNY.

Els alumnes que no paguen la quota de l’AMPA hauran d’abonar 5 € addicionals per despeses de gestió. Els alumnes que perguen el carnet i s’haja de fer-li’n un de nou hauran d’abonar 5 € addicionals. Els alumnes que no ingressen els diners no podran fer ús del servei d'autobús.

Una vegada fet l’ingrés en Caixa Ontinyent, els alumnes entregaran en consergeria del centre el justificant del pagament del banc i una foto recient, anotant en la fulla la parada en la que pujarà a l’autobús, que será una d’estes tres:

• LA CAVA – PEDRERA – BARRANC FONDO
  • PLÀTANS
  • PLAÇA JUAN BAUTISTA

Als alumnes se’ls donarà un carnet identificatiu personal i intransferible per a acceder al bus. És obligatori portar-lo al damunt. En cas de que el conductor el demane i no el porten, poden quedar-se sense pujar al bus.

Una vegada coneguem la quantitat d’alumnes que utilitzaran este servei, podrem tindre clar si es podrà cobrir el cost del mateix. Ens reservem el dret a demanar que abonen una quantitat mínima addicional si es veu que no és suficient.

Gràcies per seguir comptant amb aquest servei.

La DEVOLUCIÓ DE LA FIANÇA als alumnes que han acabat els seus estudis o que abandonen el centre per qualsevol circumstància es farà efectiva des de NOVEMBRE d’enguany fins a GENER de l’any següent. Es publicaran les dates exactes en Telegram de l’AMPA i en la web i facebook de l’IES.

AMPA IES Professor Manuel Broseta

ampa@iespmbroseta.com