OLIMPÍADA MATEMÀTICA

El passat dijous 25 de març es va celebrar la fase comarcal de la XXXI Olimpíada Matemàtica a València. Enguany, tenint en compte la situació actual de pandèmia, la comissió organitzadora de l'Olimpíada va decidir modificar la dinàmica habitual de realització de les diferents proves. La fase comarcal ha consistit en una única prova individual, celebrada al nostre centre. Han participat un total de 13 alumnes: 7 del 1r cicle (1r i 2n ESO) i 6 del 2n cicle (3r i 4t ESO). Del 1r cicle: Aitor Calleja, Zoe Mozas, Noa Peña, Carolina Rosa, Claudia Pardo, Álvaro Ribera i David Calatrava. Del 2n cicle: Iker Alcácer, Joan Arnau, Natalia Kaute, Julieta Ferrer, José Daniel Valero i Javier Cervera Frías. Els alumnes van gaudir d'un dia fent matemàtiques.
Encara no sabem els resultats, però l'experiència va resultar molt gratificant i enriquidora per als alumnes. De fet, 4 d’ells ja es van presentar en la passada Olimpíada i enguany han volgut repetir.
Des d'ací volem donar-los l'enhorabona a tots, ja que el fet de participar en l’Olimpíada ja és un èxit en sí mateix, i desitjar-los molta sort per a que siguen seleccionats per a la següent fase, la fase provincial, que es realitzarà el dissabte 8 de maig a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València.