10 MESOS 10 CAUSES FEBRER: DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

10 MESOS 10 CAUSES: DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Aquest dia se celebra l'aniversari de la mort del Mahatma Gandhi (l'Índia, 1869-1948), líder pacifista que va defensar i va promoure la no violència i la resistència pacífica enfront de la injustícia i que va ser assassinat per defensar aquestes idees.

Una educació inspirada en una cultura de no violència i pau permet al nostre alumnat adquirir competències que reforcen el seu desenvolupament com a ciutadans compromesos amb els drets de les persones.

Des del nostre institut volem dedicar tot febrer a aquesta causa, (la nostra sisena causa del projecte 10 MESOS 10 CAUSES). Per a això, l'alumnat en les tutories ha elaborat una Tabanata, a la qual hem anomenat "Les Meduses de la Pau". Aquestes “Meduses” s'han penjat en l'Hall de l'institut i ens acompanyaran durant tot el mes de febrer. Dels seus tentacles cauen missatges de pau escrits per l'alumnat.

Tant de bo els vostres missatges es facen realitat.

"No hi ha camí per a la pau: la pau és el camí". Mahatma Ghandi