Excursió al Campus de Moragete – 1r i 2n d’ESO!

Els dies 5, 6 i 7 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO del nostre centre ha gaudit d’una magnífica estada al Campus de Moragete. Durant aquests dies, han participat en activitats lúdiques i d’aventura, envoltats de natura i en un entorn privilegiat.

A més, el programa “Anglés + Aventura” convida l’alumnat a realitzar activitats en anglés junt amb professorat natiu, la qual cosa els ha permés practicar la llengua d’una manera divertida i natural mentre compartien moments de convivència i treball en equip.

Han sigut tres dies plens d’aventures, aprenentatge i diversió, que de segur recordaran amb molta il·lusió.
Tot un èxit d’experiència!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies