Els dies 5, 6 i 7 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO del nostre centre ha gaudit d’una magnífica estada al Campus de Moragete. Durant aquests dies, han participat en activitats lúdiques i d’aventura, envoltats de natura i en un entorn privilegiat.
A més, el programa “Anglés + Aventura” convida l’alumnat a realitzar activitats en anglés junt amb professorat natiu, la qual cosa els ha permés practicar la llengua d’una manera divertida i natural mentre compartien moments de convivència i treball en equip.
Han sigut tres dies plens d’aventures, aprenentatge i diversió, que de segur recordaran amb molta il·lusió.
Tot un èxit d’experiència!
