FULLET INFORMATIU: Tot el que Has de Saber en un Sol Document

Cada any, a principi de curs, es publica el fullet informatiu de l’IES Penyagolosa. És una guia completa que resumix tota la informació important sobre el nostre institut i el seu funcionament. Este document servix com a referència ràpida per a alumnat, famílies i professorat.

REVISTA “Penyagolosa”

I a final de curs, es publica la revista “Penyagolosa”. És una finestra a tot allò que ha passat durant el curs: esdeveniments, projectes, graduacions, jubilacions, premis, viatges, …. A través de les seues pàgines, tenim l’oportunitat d’aprendre, compartir i celebrar els èxits col·lectius i individuals del nostre alumnat i professorat.

Fullet informatiu 2024-2025
Revista núm. 35 2023-2024