RED

RED-logo-300x138

REVISTA ESCOLAR DIGITAL (RED)

El període de confinament ens va permetre la participació, com a redacció convidada, dels alumnes de l’assignatura de Cultura científica de primer de Batxillerat, en la Revista Escolar Digital. La qualitat d’alguns articles va fer que els publicaren en la revista Junior Report i un d’ells va ser publicat al periòdic La Vanguàrdia. Per tot això ens vans convidar a formar part del projecte RED, encara que el cost econòmic era massa elevat.

El projecte Revista Escolar Digital (RED) és una xarxa de diaris escolars adreçats, redactats i gestionats per alumnes de secundària. Rep el recolzament i la supervisió d’un equip de periodistes professionals per a què els estudiats aprofiten al màxim l’experiència de convertir-se en redactors junior.

Junior Report (La Vanguardia) i l’empresa tecnològica Acer ofereixen una beca, la Beca RED-Acer For Education . El premi dona l’oportunitat a un centre públic de formar part de manera totalment gratuïta i durant un any del projecte RED. En aquesta convocatòria l’IES Penyagolosa ha resultat guanyador ex aequo amb un altre centre de Ribaroja. D’aquesta manera podrem participar en el projecte i crear la nostra pròpia Revista Digital, sent el primer i únic centre de la província de Castelló que forma part de la xarxa RED.

Aquesta beca suposa una oportunitat per a què el nostre institut forme part d’un projecte que promou el treball en equip i fomenta l’esperit crític entre els jovens.

Esperem que es convertisca en un projecte de centre i que tots puguem col·laborar en la seua edició. En els següents enllaços hi ha més informació sobre el projecte: