Premis professorat

L'escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I ha celebrat la entrega de la segona edició dels Premis Marcadors, destinats a reconèixer als professors i professores de secundaria que més han motivat i format als estudiants durant el període de la ESO i Batxillerat. I la professora Manuela Segura ha guanyat un premi en la rama de químiques.
premios
Miguel Torija (IES Penyagolosa de Castelló) ha sigut elegit per els alumnes que estudien en la Universitat Politècnica de València com un dels millors professors que han tingut en Castelló.  La iniciativa pretén reconèixer la llavor dels docents de ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de la Comunitat, elegint a 50 d'ells, sent Miguel un dels quatre citats en la nostra província.
premio