L'ESCOLA FA RÀDIO

unnamed
Campanya de ràdio de la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Castelló per a donar suport als plans de normalització dels centres educatius perquè ofereix avantatges en la pràctica lingüística i en el treball transversal de les matèries objecte d'estudi.
Els objectius de la campanya són:
- Potenciar l'ús del valencià oral i escrit entre l'alumnat en l'àmbit dels mitjans de comunicació.
- Facilitar la creació de situacions comunicatves reals que activen l'ús de la llengua i la creatvitat.
- Familiaritzar l'alumnat amb les modalitats dels programes radiofònics.
L'activitat
- Els docents del Departament de Valencià preparen un programa de ràdio amb alumnat de tots els nivells educatius.- Un tècnic de so professional enregistrarà el programa de ràdio que s'emetrà a través d'una emissora. Es podrà recuperar en qualsevol moment en podcast.