Intercanvi d’estudiants amb frança

El passat dia 28 d'abril, després d'haver exercit el nostre dret a votar, vam iniciar el viatge a Saint-Brieuc per tancar així la darrera fase del projecte d'intercanvi amb el Collège Saint-Yves d'aquesta localitat de la Bretanya francesa.Prèviament el grup d'alumnes francesos van estar acollits al nostre centre per les famílies del set al desset de març tots dos inclosos.

Com sempre, han estat molts mesos de treball intens per tal d'enllestir un programa d'activitats educatives que tenen com a objectiu no únicament la immersió lingüística lògica sinó també el coneixement d'altres cultures que puga contribuir a l'enriquiment personal dels nostres alumnes des del respecte a tot allò que ens fa diferents.

Agraïm la col·laboració de famílies, equip directiu i companyes i companys de consergeria i equip docent.