Excursió al Parc Natural del Penyagolosa

Aquest curs, al 2024, el nostre centre compleix 60 anys de la seua creació, i per tal de celebrar-ho farem una excursió, alumnat i professorat, al Parc Natural del Penyagolosa i al seu cim, muntanya de 1813 metres d’alçada ubicada al terme de Vistabella del Maestrat, província de Castelló. Fa deu anys, per celebrar el 50 aniversari, ja vam fer aquesta activitat i va resultar molt enriquidora per a tots els participants.
Eixe dia realitzarem tres recorreguts de diferent dificultat pel Parc, perquè tot l’alumnat que hi participe puga gaudir de l’activitat; per possibles incidents comptarem amb un servei d’ambulància.
El dia de l’excursió serà el 27/3/24, l’últim dia lectiu abans de les vacances de Pasqua, i l’horari de la jornada serà: des de les 7:30 h (eixida des de Castelló amb autobusos) fins a les 15:00 h (tornada des de Sant Joan de Penyagolosa).
Per cobrir les despeses de l’activitat, l’alumnat ha d’aportar la quantitat de 20 euros, amb els quals es pagaran els autobusos, una samarreta commemorativa del 60 aniversari, un refresc i el servei d’ambulància.
L’alumnat ja té l’autorització per poder fer l’activitat; qui vulga realitzar-la haurà de retornar l’autorització signada al tutor abans del 22 de desembre de 2023, juntament amb els diners de l’activitat.
Aquells alumnes que no realitzen l’activitat, acudiran al centre com un dia lectiu normal.
Per a qualsevol aclariment sobre l’activitat es pot contactar amb vicedirecció.
Atentament,
La Direcció