Concurs de relats per a jóvens

1. Podran participar tots aquells estudiants interessats que durant el curs acadèmic 2019/20 es troben matriculats en l'Ensenyança Secundària Obligatòria o la Formació Professional Bàsica en un centre educatiu de la província, amb obres escrites en castellà o en valencià.

2. S'admetrà un relat per alumne.

3. La temàtica dels relats girarà entorn del projecte; ¿Dónde està mon móvil? ; que ha sigut promogut per l'Associació d'Escriptors de la Província de Castelló i en el que col·labora l'Excel·lentíssima Diputació Provincial de Castelló. Este projecte pretén, des del punt de vista dels jóvens, i a través de la creació literària, reflexionar sobre la importància del bon ús de les noves tecnologies i, particularment, del mòbil en l'adolescència.

4. L'extensió dels relats serà entre 500 i 1000 paraules. El treball, una vegada comprovat que complix estes bases, serà enviat pel formulari que apareix a l'inici d'esta pàgina.

5. El termini d'entrega començarà l'1 de setembre i finalitzarà a les 23,59 hores del 15 de novembre.

6. El jurat, format per escriptors membres de l'Associació, determinarà un guanyador del concurs entre els finalistes seleccionats, que rebrà un premi valorat en 500€. El jurat atorgarà quatre accèssits valorats en 200€, u per cada nivell de l'ESO, als quatre relats millor valorats. El centre educatiu de l'alumno/a del relat guanyador rebrà un val de 350€ canviable per llibres i dos tallers literaris impartits per escritores/as membres de l'AEPC. També es destacaran les mencions que considere oportunes.

índice
7. Tots els textos han d'estar revisats ortogràfica i gramaticalment abans de ser enviats. L'autor/a conservarà els drets d'autor sobre la seua obra.

8. El premi s'entregarà durant el mes de desembre de 2019. S'anunciarà amb la deguda antelació la data concreta de l'acte.

9. La participació en el concurs suposa la total acceptació de les bases