logobigch

Concurs The Big Challenge IES Penyagolosa 2020 – 2021

Ens complau informar-vos dels excel·lents resultats obtinguts per l’alumnat de 1 ESO que ha participat al concurs d’aquest any. Un 44% d’ells han aconseguit superar la nota mitjana nacional! El nombre de participants total a nivell nacional ha sigut de 6.355 i a Castelló han concursat 282 alumnes.

Els tres primers classificats al centre han sigut Martí Tomás Pitarch, Andrea Treviño Ferrer i Álvaro Jiménez Ballester. A més a més, volem compartir amb vosaltres els resultats dels deu primers classificats que tan bé ho han fet.

El professorat organitzador volem agrair a tots els participants el seu entusiasme i implicació en el concurs, tant al centre como a casa, i donar-los l’enhorabona. Ara, només ens queda gaudir dels premis.

CONGRATULATIONS!

Silvia Soler, Francisco Sánchez de Mora ,

Elena López i Carmen Moreno

WhatsApp Image 2021-05-20 at 22.29.42
WhatsApp Image 2021-05-20 at 22.30.06

Voleu saber els resultats dels participants?

premeu el botó

logobigch

L'alumne Martí Tomás, de 1ESO CD, va quedar en el primer lloc a nivell de centre i quart de la regió; per això va obtenir un smart watch que li va ser lliurat pel nostre director.

CONGRATULATIONS!

Silvia Soler, Francisco Sánchez de Mora ,