Orientaciones Valenciano

DATA:DIJOUS 6 DE MAIG  DE 2021

HORA: DE 14:00 A 15:10 HORAS

LLOC:IZ23

CRITERIS DE RECUPERACIÓ DE L’ASSIGNATURA DE VALENCIÀ PER A L’ALUMNAT QUE LA TÉ PENDENT DEL CURS ANTERIOR

1. A aquell alumnat que cursa aquesta assignatura en el curs actual i la té suspesa en l’anterior, se li aprovarà automàticament si aprova la 1a i la 2a avaluació del curs en què està matriculat.
    En el cas que suspenguera aquestes avaluacions, hauria de presentar el treball que el professor/a deixarà en consergeria i que inclourà els continguts mínims corresponents al curs anterior. Si l’alumne/a aprova al mes de juny el curs en què està matriculat, se li aprovarà automàticament la pendent del curs anterior encara que no haja presentat el treball en maig

2. L’alumnat que en el present curs està exempt de l’assignatura haurà de contactar amb el Departament de Valencià perquè se li facilite un dossier que haurà de presentar amb una data de termini màxim que coincidirà amb la fixada per al lliurament del treball( 6 maig). Si no hi presenta el dossier o aquest no es considera apte, podrà presentar-se a la prova extraordinària de juliol.

Departament de Valencià