AJUDES PER ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECÍFIQUES DE SUPORT EDUCATIU

Ja es poden demanar les ajudes per alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu que tenen un termini de presentació de sol·licituds del dia 30 d’abril fins el 13 de setembre de 2024, tots dos inclosos.

Podran sol·licitar les ajudes els alumnes que no superen una determinada renda i/o patrimoni familiar i que presenten necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorns greus de conducta o trastorns greus de la comunicació i del llenguatge associat a necessitats educatives especials i que es troben cursant en centre específic, en unitat d’educació especial de centre ordinari o en centre ordinari que escolaritze alumnes que presenten necessitats educatives especials, algun dels nivells educatius no universitaris. Així mateix, podran sol·licitar les ajudes els alumnes amb TEA i els alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats.

Cal tindre en compte que aquestes ajudes i subvencions són incompatibles amb la beca general per a estudis postobligatoris.

Podeu entrar al següent enllaç per poder ampliar informació i demanar les ajudes: