COLOFÓ DE LES ACTIVITATS CULTURALS PROGRAMADES PEL NADAL

Dins les activitats del PARRA CULTURAL en Nadal, l’alumnat de 3r d’ESO va assistir aquest dimecres, 20 de desembre, a la representació d’ «El Lazarillo de Tormes» i el dijous, 21 de desembre, va ser el torn dels de Batxillerat que van gaudir de la «La Celestina». Amb aquestes activitats l’alumnat ha pogut apropar-se a aquests clàssics d’una forma vivencial i enriquidora

A més, dins d’aquesta programació s’han dut a terme en el nostre centre moltes altres activitats com el «Taller de plàstics», la «Presentació de maquetes d’àmbit CT», el viatge cultural a Madrid, l’eixida al cinema en anglés, el concurs de fotografia, el cinefòrum i tallers «Emociona’t», les xerrades de prevenció, la construcció d’una càmera obscura, les manicures i pentinats nadalencs, la Veu Nocturna del Parra, el visionat i tertúlia «Germinal», els sabons solidaris i les xerrades Bolonya.

I com a colofó d’aquestes activitats, aquest divendres, 22 de desembre tindrem la cloenda nadalenca en la que tindran llocs actuacions en les que prendran part tots els cursos del nostre centre.

Bones festes!

Viatge cultural a Madrid