ENS APROPEM AL SECTOR DEL METAL

Aquest dimecres, 20 de desembre, també ha tingut lloc un taller on ha participat l’alumnat de 4t d’ESO de Tecnologia on han pogut conéixer les eixides laborals del sector del metall a través d’un divertit joc educatiu. «Metalmorfosi: Evoluciona i millora el teu futur laboral» és una iniciativa organitzada per la Federació Empresarial Metal·lúrgica Valenciana (FEMEVAL).

Aquest projecte consisteix en un joc de cartes col·laboratiu que mostra les diferents opcions que ofereix el sector del metal. L’acció està basada en la metodologia «learning by playing», on l’alumnat pot conéixer els beneficis d’escollir l’opció d’estudiar un grau de FP del metall mentre juguen en equip amb la resta de la classe per derrotar als FEKAS que no volen que tinguen un futur prometedor en l’àmbit laboral.