CANTEM AL NADAL AMB ELS NOSTRES MAJORS

Enguany, l’alumnat de 1r d’ESO col·labora amb la Residència i Centre de dia LA RIBERA fent un projecte intergeneracional anomenat CANTEM AL NADAL AMB ELS NOSTRES MAJORS.

L’activitat està organitzada pel professorat de l’àmbit Sociolingüístic i Musical de l’IES J.M. PARRA. Aquesta visita consistirà en el lliurament d’unes postals de Nadal i un concert de Nadales que l’alumnat ha preparat amb molta il·lusió.

Des del departament de música es pensa que l’escolta activa de la música en directe és molt positiva per a les persones majors, treballa la memòria sense massa esforç, els puja l’autoestima, es posen contents i es relaxen. Aquesta activitat promou augmentar el benestar emocional dels nostres majors i del nostre alumnat. Amb la musicoteràpia es fa una escolta activa de la música i els seus elements com són el so, el ritme, la melodia, l’harmonia i el moviment. Al mateix temps, facilita la comunicació i les relacions interpersonals entre els seus participants, amb la finalitat de millorar la seua qualitat de vida tant emocional com física.

Esperem que siga una experiència enriquidora per a tothom.