CALENDARI LLIURAMENT LLIBRES DE TEXT curs 2022/23

1-final-arreplegada-juny-22-23-alumnat-2

________________________________________________________

XARXA LLIBRES- ESO / FPB

Recomanacions abans de tornar els llibres al centre:

1.- Cal repassar a consciència tots els llibres, han d’estar en bones condicions respecte com els van rebre al començament de curs 2022. Recordem que els llibres de 1r i 3r ESO són nous d’aquest curs, per tant, no s’admetran llibres en mal estat. També és important recordar que el proper curs s’incorporen al programa de Xarxa Llibres els Batxillerats, aleshores, l’alumnat de 4t que lliure els llibres, continuarà dins del programa automàticament.

Segons la normativa:

“El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d’aquests suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat”
– Per reunir els requisits de participació en el Banc de Llibres cal que, a la finalització del curs acadèmic 2022- 2023 faça entrega del LOT COMPLET dels llibres de text i material curricular que han fet ús durant eixe curs escolar-

A tenir en compte:

2.- L’entrega dels llibres:

Els llibres s’entregaran folrats dins d’una borsa de paper amb el nom i número de telèfon de referència de l’alumne escrit en la borsa.
El calendari per fer l’entrega dels materials serà des del 22 al 27 de juny.

3.- L’alumnat que haja de repetir curs haurà de tornar també els llibres.

ALUMNAT QUE VOL INCORPORAR-SE PER PRIMERA VEGADA A LA XARXA LLIBRES, EN QUALSEVOL CURS D’ESO, PER AL CURS 23-24.

Les famílies que vulguen participar en el programa de Banc de Llibres per primera vegada per incorporar-se a qualsevol curs d’ESO, han d’entregar a la Comissió de Banc de Llibres:

1.- El lot complet de llibres del curs que han finalitzat (22-23) i rebran el certificat oficial de l’entrega.

2.- Sol·licitud de nova participació: caldrà sol·licitar l’ingrés en Xarxa llibres d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i en la seu electrònica de la Generalitat:

Link 1

Si alguna família té problemes per sol·licitar-ho telemàticament, al centre els podem ajudar i els resoldrem (si és possible) qualsevol dubte que els puga sorgir.

______________________________________________________

XARXA LLIBRES- BATXILLERAT

Benvolguda família:

Us comuniquem que el pròxim curs l’alumnat de Batxillerat entrarà a formar part del programa de banc de llibres gratuïts del qual ja es beneficien els estudiants d’Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, cicles formatius de grau bàsic i Educació Especial, en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana participants en el programa.
Per a la vostra informació, resumim els punts fonamentals que la Conselleria ens ha enviat i que podeu consultar en la web:

Link 1

Alumnat que podrà participar al banc de llibres per a 1r de Batxillerat del curs 23-24.
– Alumnat que cursa quart de l’ESO durant aquest curs 2022-2023 i pertany al banc de llibres.
– L’alumnat que cursa quart de l’ESO durant aquest curs 2022-2023 i que no pertany al banc de llibres, haurà de sol·licitar la seua participació mitjançant la presentació en el centre de la corresponent sol·licitud el mateix dia de l’entrega dels llibres.
En tots dos casos, l’alumnat haurà d’entregar el lot de llibres de text i material curricular en finalitzar el curs 22-23 (la data de recollida de llibres de l’alumnat de 4 ESO serà el dia 23 de juny).

Alumnat que podrà participar al banc de llibres per a 2n de Batxillerat del curs 23-24.
– Alumnat que va ser participant en el curs 2021-2022, mentre cursava quart de l’ESO, serà automàticament participant en el Banc de llibres de segon de Batxillerat en el curs 2023-2024.
– L’alumnat que no va ser participant i vulga participar en el curs 2023-2024 haurà de sol·licitar la seua participació mitjançant la presentació en el centre de la corresponent sol·licitud el mateix dia de l’entrega dels llibres.
En tots dos casos, l’alumnat haurà d’entregar el lot de llibres de text i material curricular de primer de Batxillerat. (La data de recollida dels llibres serà el 29 de juny per a tot l’alumnat).

Agraïm la seua col·laboració i quedem a la seua disposició per aclarir qualsevol dubte.

Atentament, la Comissió del Banc de Llibres de l’IES JM PARRA.