PASSEM A LA FASE AUTONÒMICA DEL CERTAMEN «DE VIVA VEU»

Alumnat de 2n i 3r d’ESO del nostre centre van participar aquest dimecres, 22 de març, en la 8a edició del Certamen escolar de lectura en veu alta anomenat «De viva veu» que va tindre lloc al Gran Teatre d’Alzira. Per a la fase autonòmica van ser seleccionats Miriam Castillo i Pau Palomares i en la categoria Oronetes passen els dos equips formats per: Paola Morales, Lucía Enríquez, Paula Martínez, Ivan Mata, Andrea Martínez, Alba Martínez i Iman Mgrabane. Des d’ací volem donar l’enhorabona als i les alumnes que han pujat a l’escenari i han pres la paraula!

Aquest certamen forma part d’un projecte educatiu, cultural i d’animació a la lectura, basat en accions al voltant del fet de «llegir en veu alta». Amb aquesta proposta es vol potenciar l’hàbit lector i les habilitats personals i comunicatives entre la població. La línia principal d’actuació del projecte és el Certamen anual Escolar de Lectura en Veu Alta. A més, el projecte també proposa una sèrie de cursos, tallers, propostes i recursos per a donar suport a la pràctica de la lectura en veu alta.