PARTICIPEM EN LA III EDICIÓ DE EXPRESS-ARTE CONCIENCIA

Part de l’alumnat del nostre centre ha participat en la II edició del concurs Express-Arte ConCiencia, el concurs sobre pioneres de la física de partícules. Aquest és un concurs multidisciplinar convocat per l’Institut de Física Corpuscular (IFIC), centre mixte del CSIC i la Universitat de València, a través del Projecte Meitner, que compta amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) – Ministeri de Ciència i Innovació. La iniciativa té l’objectiu del foment de la cultura científica i està dirigida a l’alumnat d’educació secundària i cicles formatiu. El concurs compta amb dues edicions anteriors en les que es van presentar a voltat de 200 obres. Ací dalt podeu veure la proposta del nostre centre per a la present edició.