PARTICIPEM EN LA LECTURA DRAMATITZADA D’«EL VERÍ DEL TEATRE»

L’alumnat del Batxillerat Nocturn i el de 2n de Batxillerat diürn del nostre centre han assistit a la lectura dramatitzada d’«El verí de teatre» . Una experiència enriquidora que aportarà molt per a la seua formació.

Aquesta activitat ha estat organitzada per la Regidoria d’Educació i Infància amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alzira. Han participat en total 206 alumnes i 8 professores i professors del nostre centre, de l’IES Rei En Jaume i del col·legi La Puríssima.

La lectura dramatitzada de l’obra de Rodolf Sirera ha sigut realitzada pels recitadors professionals Vicent Camps i David Vidal. Després de la lectura dramatitzada s’ha obert un col·loqui amb l’alumnat.

Aquesta peça teatral és molt important, raó per la qual forma part del projecte curricular d’educació i de les provés d’accés a la universitat.

Alumnat de 2n de Batxillerat.