COMMEMOREM EL 8M, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Al nostre centre hem treballat el 8M, dia internacional de la dona, des de diferents àmbits. D’una banda amb l’exposició “Elles són la revolució“, organitzada per Amnistía Internacional amb la qual l’alumnat ha pogut descobrir la vida de 16 dones afganes que lluiten pel seu futur sota el domini talibà. Totes elles han destacat en el seu àmbit laboral, a pesar de les immenses dificultats i l’amenaça omnipresent de la violència de gènere. Des de la mateixa organització també s’ha fet una xarrada a càrrec d’Empar Bria.

Des d’una altra perspectiva, ha tingut lloc també una conferència sobre “Dones Científiques a través de la Història” a càrrec de Nelo Traver.

Finalment, a l’hora de l’esplai tot l’alumnat ha participat en una performance on totes juntes, hem dibuixat el 8M.

L’IES J.M.PARRA crida igualtat!

8M, manifest
8M
8M exposició
8M exposició “Elles són la revolució”