Aquest dijous, 2 de març, l’alumnat de 2n de batxillerat acompanyat pel professorat del centre, ha visitat la UPV dins del Pla d’Orientació que portem endavant al nostre centre.
De les nostres aules eixiran bons professionals i bons ciutadans del segle XXI.
