L’ALUMNAT DE 3R D’ESO ENTREVISTA AL LÍDER DEL PARTIT «GAMBIA DEMOCRATIC CONGRESS»

Aquest passat diumenge, 29 de gener, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre va participar a l’Encontre de la Comunitat Gambiana i immigrants de la Comunitat Valenciana on van poder entrevistar Mamma Kandeh, líder del partit «Gambia Democratic Congress» i membre del Comité Panafricà de Gàmbia. Les qüestions realitzades per l’alumnat van estar treballades i preparades a classe. Va resultar una experiència molt interessant que va més enllà de les fronteres del país, de l’aula i de la setmana lectiva.

L’acte que va tindre lloc al Museu Municipal d’Alzira va estar organitzat per l’Associació Fuente Solidaria de Alzira. Kandeh va realitzar una conferència en la que va abordar temes com la situació de Gàmbia, els problemes del Mediterrani o la diversitat i inclusió de tots els immigrants.

Alumnat de 3r d’ESO amb el seu professorat.
Cartell anunciador de l’acte.