MASTERCLASS DE PERRUQUERIA, TALLER DE MIGRACIONS I DOCUMENTAL SOBRE TRÀFIC DE PERSONES

Aquest dimarts, 24 de gener, el nostre centre va estar molt actiu ja que es van dur a terme tres activitats d’allò més enriquidores.

L’alumnat de 1r de FPB va rebre una masterclass del prestigiós perruquer Sergio Fernández, que va fer una demostració de tall de cabell masculí.

A més, l’alumnat de 3r d’ESO va viatjar a Borriana per a participar en l’aula de la Diàspora Mediterrània on han pogut aprendre al voltant de les històries de vida que hi ha darrere de les migracions i s’han pogut posar en la pell de les persones que creuen la mediterrània esperant un futur millor.

Finalment, l’alumnat de 1r de Batxillerat i de 2n de FPB van acudir a la Casa de la Cultura on va fer el visionat del documental “Chicas nuevas 24 horas” i a continuació feren un col·loqui amb la seua directora, Mabel Lozano, sobre el tràfic de persones.

Masterclass de Sergio Fernández
Aula de la Diàspora Mediterrània
Documental “Chicas nuevas 24 horas”