ALUMNAT NOSTRE GUARDONAT AL VI CONCURS DE REDACCIÓ JUVENIL EN VALENCIÀ

Esta vesprada a les 17:30h s’han lliurat els premis del VI Concurs de Redacció Juvenil en Valencià: “Històries que ocorren a Alzira: capital cultural.” Volem agrair al nostre alumnat la seua participació i donar l’enhorabona als qui s’han emportat guardons en les corresponents categories. Els primers premis han rebut un ordinador portàtil. Els segons i tercers una tauleta tàctil. L’alumnat guardonat ha sigut: Mireia Villalba Belda, Aaron Piera Giménez, Clàudia Moreno López, Ariadna Fernádez Polo, Rabab Besbassi i Joana Martínez Camarasa.

L’Ajuntament d’Alzira ha fet un esforç especial en aquesta convocatòria. El regidor de Cultura, Alfred Aranda, ha felicitat el nostre institut pels treballs presentats, que ha recollit mitja dotzena de premis d’un total de nou.