ALUMNAT DE 3r I 4t ESO REBEN UNA MENCIÓ LA FINAL AUTONÒMIC «DE VIVA VEU»

Aquest diumenge, 2 de juny, al Teatre Auditori Francisco Chirivella de Catarroja va tindre lloc la final autonòmica de «De Viva Veu» on l’equip del Parra que competia en la categoria d’Oronetes (3r i 4t d’ESO) van rebre una de les cinc mencions que hi havia. Concretament, formaven part d’aquest equip Andrea Martínez, Lucía Oliver i Alba Martínez.

A més, també va participar en aquesta final autonòmica l’alumne Iker Marcilla, que competia en la categoria Passerells (1r i 2n d’ESO). També van assistir com a suplents Laia Marzo (Passerells) i Chantal Oimo, Irene García i Zaida Figueras (Oronetes).

Des d’ací volem aprofitar per a felicitar a tot l’alumnat participant i animem a qui vulga viure l’experiència perquè s’hi apunte en la pròxima convocatòria; ja que la lectura en veu alta és una bona manera de d’aprendre per a la vida dins i fora del centre.

Aquest certamen forma part d’un projecte educatiu, cultural i d’animació a la lectura, basat en accions al voltant del fet de «llegir en veu alta». Amb aquesta proposta es vol potenciar l’hàbit lector i les habilitats personals i comunicatives entre la població. La línia principal d’actuació del projecte és el Certamen anual Escolar de Lectura en Veu Alta. A més, el projecte també proposa una sèrie de cursos, tallers, propostes i recursos per a donar suport a la pràctica de la lectura en veu alta.

Final Autonòmica Viva Veu 2024
Final Autonòmica “De Viva Veu” 2024.