EL BATXILLERAT NOCTURN CELEBRA ELS 50 ANYS AMB UN PROGRAMA ESPECIAL

El passat dijous, 16 de maig, el nostre centre va organitzar diferents actes per tal de celebrar el 50 aniversari de l’inici del Batxillerat Nocturn i en particular es va dur a terme la retransmissió en directe d’un programa especial conduït per per Mari Carmen Cano, exalumna d’aquesta modalitat d’estudis.

En el programa van intervindre diferents persones que van donar detall del seu pas per aquests estudis tan des del punt de vista del professorat o l’administració, com de l’alumnat. Entre altres van estar presents alguns directors com Luis Montagud, Francesc Campos i Carlos García; així com antics alumnes Paula Máñez o Anna Prats. A més, l’equip directiu actual va parlar dels reptes que queden per assolir.

<a href=”https://go.ivoox.com/rf/129046180″ title=”Especial 50 aniversari del Nocturn del Parra, 16 de maig de 2024″>Ir a descargar</a>

50 aniversari Batxillerat Nocturn