LLEGIM EN VEU ALTA AL CERTAMEN «DE VIVA VEU»

El passat dijous, 18 d’abril, l’alumnat del nostre centre va participar en el certamen de lectura en veu alta De Viva Veu.

D’una banda, deu alumnes de 1r i 2n d’ESO (categoria Passerells) llegiren fragments del llibre «Cròniques distòpiques»; dels quals van passar a la fase final Iker Marcilla (2n d’ESO) i Laia Marzo (1r d’ESO) com a suplent.

En la categoria Oronetes participaren nou alumnes de 3r i 4t d’ESO, que llegiren, en grups de tres, fragments de «La fotògrafa de Núvols», dels quals han passat a la fase final: Lucía Oliver, Andrea Martínez i Alba Martínez (4t d’ESO) i Chantal Oiomo, Zaida Figueras i Irene García (3r d’ESO), com a suplents.

L’alumnat valora positivament l’experiència pels beneficis en la millora de la comprensió lectora i l’expressió oral i pel fet de superar la por escènica.

Viva Veu 2024