UNA ALUMNA GUANYA EL 1R PREMI “COM MÉS ESTELLÉS, MÉS DOLÇ ÉS”

Helena Pérez, alumna de 2n de Batxillerat Artístic del nostre centre, ha guanyat el 1r premi del concurs “Com més Estellés, més dolç és”, per ser la publicació a Instagram que més «M’agrada» ha rebut. Al Saló Noble de l’Ajuntament d’Alzira es van lliurar el passat dijous, 4 d’abril, els premis on Helena va rebre un patinet elèctric valorat en 600€.

Aquest concurs estava vinculat a la campanya que la Regidoria de Cultura va posar en marxa dins de l’Any Cultural Estellés en la que van repartir sobres de sucre entre l’hostaleria, les falles i les confraries on apareixien xicotets fragments escrits per tal de donar a conéixer el poeta de Burjassot. En els sobres hi havia textos com ara «No ser res si no s’és poble», «Ara arriba l’hora del poble, les guitarres han despertat», «No hi havia a València dos amants com nosaltres», «Assumiràs la veu del poble», «Ací em pariren i ací estic», «Ella tenia una rosa, una rosa de paper» o «Seràs la clau que obri tots els panys». Els textos anaven acompanyats d’imatges de llocs emblemàtics d’Alzira com són les muralles, la torre dels Coloms de la Murta o el campanar de l’església de Santa Caterina.