UNA ALUMNA DEL CENTRE PREMIADA A UN CONCURS DE MICRORELATS

Dins de la programació elaborada en #Diàleg24 han premiat a la nostra alumna Sara Ramírez Ramírez que ha obtingut un dels premis als millors microrelats amb «Entre les ombres de la Divina Condemna» que podeu llegir-lo al blog del #Diàleg24 en el següent enllaç on també s’apleguen tots els relats del nostre centre. A més, pròximament també el podreu llegir a la revista del centre.

Aquest concurs de microrelats s’emmarca dins d’una programació més àmplia on l’alumnat de 1r de Batxillerat dels grup B i C han participat al «Diàleg amb l’escriptor i els lectors/lectores joves» de la present edició que ha anat dedicada a l’obra «Junil a les terres dels bàrbars» de Joan-Lluís Lluís que va tindre lloc a la Facultat de Filologia. El nostre alumnat ha compartit espai amb d’altres centres públics i concertats; i prèviament va treballar la lectura amb activitats com l’escriptura de microrelats i tasques relacionades amb els temes de la novel·la.

Des d’ací volem aprofitar per donar-li la més grans de les enhorabones a Sara! Així com també volem felicitar a tot l’alumnat participant en aquest concurs de microrelats i vos convidem a llegir-los en el següent enllaç, n’hi ha de boníssims

Dialeg 24
Diàleg 24