L’ALUMNAT DE TECNOLOGIA ELABORA MATERIAL ESPORTIU

Des del Departament de Tecnologia i amb la participació del seu alumnat s’ha elaborat material esportiu per poder fer entrenaments en suspensió, anomenats TRX, amb els que es desenvolupa la força al mateix temps que es millora la flexibilitat, l’equilibri i l’estabilitat de la part central del cos. Amb estes cintes regulables, podem utilitzar el nostre cos per a generar resistència en diferents plans de moviment. La dificultat és afegida mitjançant la inclinació al sòl, la inestabilitat que generem o els punts de suport que utilitzem.

En les classes d’Educació Física es realitzaran un parell de sessions amb este material que servirà per a dissenyar els entrenaments que s’han de realitzar com a treball. En la primera sessió es coneixeran els exercicis de cama, braços i pectoral, en la segona d’esquena, muscles i abdomen, i acabarem amb un entrenament pautat que comptarà per al quadern d’entrenament.