INAUGUREM MURAL “ELS COLORS CUREN”

Aquest dijous, 15 de juny, va tindre lloc la inauguració del mural “Els colors curen” dedicat a l’obra del pintor alzireny Joan Verdú. Es tracta d’una composició fragmentada en vinyetes amb elements de la iconografia de Verdú. L’obra ha estat realitzada per l’alumnat de 2n de Batxillerat artístic.

A la inauguració han assistit els familiars de Joan Verdú i el Regidor de Cultura en funcions, Alfred Aranda.

El mural forma part d’un projecte de pintura mural dut a terme pel Departament d’Arts Plàstiques que pretén continuar amb una trajectòria de ja cinc anys consecutius creant murals junt al nostre alumnat. Des de l’any 2018 vam iniciar aquesta disciplina artística participant al projecte d’art urbà anomenat Alqueriarte coordinat per la fundació Cepaim i el Centre de Participació Ciutadana de l’Ajuntament d’Alzira i amb finançament procedent del Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons d’Asil, Migració i Integració de la Unió Europea.

MURAL "ELS COLORS CUREN"
MURAL “ELS COLORS CUREN”