FEM PINYA AMB LA NOVA MUIXERANGA D’ALGEMESÍ

Aquest dimecres, 10 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO i de FPB han realitzat un taller amb la Nova Muixeranga d’Algemesí on han pogut aprendre com d’important és fer pinya i treballar tots conjuntament per assolir objectius en comú on poder arribar més lluny que de manera individual. El taller forma part de la programació de Rapsodes d’aquest curs.

Primerament els representants d’aquesta Muixeranga van realitzar una presentació explicant els valors tan importants de la pinya i del treball en conjunt, així com, van contar la història de la seua colla i van mostrar alguns vídeos de torres humanes.

Tot seguit es va realitzar un taller on l’alumnat va aprendre un ball que realitza aquesta colla i també es van fer alguns exemples de torres humanes on els participants van practicar com es conformen aquest tipus de figures de manera segura.

Al capdavall, una activitat del tot integradora, ja que en les muixerangues tothom té un paper important per poder aconseguir un objectiu comú.

nova muixeranga algemesi
La Nova Muixeranga d’Algemesí