SANDRA MONFORT PASSA PEL NOSTRE ESCENARI

Aquest dijous, 27 d’abril, hem comptat amb la presència de Sandra Monfort que ha realitzat un taller per a l’alumnat de 1r de Batxillerat. Aquesta activitat forma part de la programació de Rapsodes que enguany té per lema «Fem pinya».

Però aquesta no ha sigut l’única activitat duta a terme al nostre centre, perquè a més hem tingut «Dijous artístic», un esdeveniment on el nostre alumnat ens presenta les seues diferents habilitats i inquietuds artístiques.

També dins de la programació de formació «I-moute» vam visitar la població de Bétera per tal de conéixer el projecte «Convivència, mediació i escolta’m», creat per l’ IES Les Alfàbegues d’aquesta població.

A més, l’alumnat de secundària va realitzar un taller de la mà de l’associació LAMBDA, per tal de treballar la inclusió LGTBIQ+.

Durant tota la setmana, també s’està duent a terme una Setmana del llibre solidari en la que per un mòdic preu l’alumnat pot adquirir llibres de segona mà i tots els beneficis aniran a para a l’associació «Fuentes solidarias».

Finalment, el nostre centre també ha estat present a la Fira Orienta’t, per poder així donar a conéixer els nostres estudis i el seus itineraris.

Al capdavall, totes aquestes activitats demostren que aquest és un centre viu que aprofita tots els seus recursos per poder formar els nostre alumnat en tots els àmbits de la vida.

Sandra Monfort IES JMPARRA
Sandra Monfort a l’escenari de l’ES JMParra