SARA MACHÍ ENS REPRESENTARÀ EN LES CV SKILLS ’23

Les professores Carol Navarro i Mayte Garcia estan preparant a l’alumna Sara Machí del Grau Mitja de Perruqueria i Cosmètica capil·lar que ens representarà en la modalitat de Perruqueria de les CV Skills on totes les persones participants treballaran el tractament i la cura del cabell, incloent tots els tipus de tècniques de tallada de cabells, arrissat, coloració, pentinat i disseny de barba. Els requisits són el coneixement de la moda, creativitat i imaginació, juntament amb un alt nivell tècnic, que inclou els enfocaments comercial i artístic.

L’alumnat de Formació Professional demostrarà les seues habilitats en les 28 modalitats que conformen la competició estatal del 28 al 30 de març en Fira València, entrada lliure.

Les Skills són les Olimpíades de Formació Professional, en la qual l’estudiantat d’FP participa per a demostrar les destreses i habilitats que han adquirit en la seua formació. Aquesta competició és un mitjà per estimular els estudiants, professors i empreses; i una plataforma d’intercanvi i debat sobre la qualitat i la innovació dels diferents camps.

A més de les competicions a nivell autonòmic i estatal, hi ha les WorldSkills i les EuroSkills, organitzacions sense ànim de lucre que organitzen competicions de FP cada dos anys amb el que es fomenta la qualitat, la innovació i l’intercanvi cultural entre professionals de tot el món.