PARTICIPEM EN EL CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL DE XIQUETS I XIQUETES

L’alumnat del nostre centre va participar aquest dimecres, 1 de febrer, en el Consell Escolar Municipal de xiquets i xiquetes a l’Ajuntament d’Alzira i van fer unes molt bones aportacions.

Aquest consell és un òrgan de participació municipal en el qual els xiquets i xiquetes poden expressar la seua opinió sobre tots els temes que els afecten. Participar en aquest consell és important perquè és un altaveu des del qual la joventut pot expressar les seues queixes, demandes i suggeriments per tal de detectar els problemes i millorar Alzira. A més, té una segona utilitat, ja que serveix per difondre els drets dels xiquets i les xiquetes i fer força perquè s’acomplisquen. Tots els centres escolars i instituts d’Alzira estan representats en aquest òrgan, que es reuneix mensualment durant el curs escolar.