CALENDARI

Sol·licitud de participació a la prova:

Període d’inscripció:

• Des del 23 al 30 d’abril de 2024

MODEL DE SOL·LICITUD:

PROVES HOMOLOGADES PER A L’OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DEL NIVELL BÀSIC DE LES LLENGÜES ANGLÉS I FRANCÉS.

Informació d’ interés sobre les proves homologades de llengües estrangeres, així com el calendari de realització de les proves per a aquest curs a l’ IES ORRIOLS.

NORMATIVA REGULADORA

ORDRE 34/2022, de 14 de juny, de la consellera d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen l’avaluació dels ensenyaments d’idiomes de règim especial i les proves de certificació dels nivells del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües a la Comunitat Valenciana.

RESOLUCIÓ de 15 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual es convoquen les proves homologades del nivell A2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECRL) del curs 2023/2024

QUÈ ÉS LA PROVA HOMOLOGADA?

És una prova que acredita el Nivell Bàsic (A2) de competència lingüística, tal com ve definida en el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

La prova es realitza anualment de forma gratuïta per a l’ alumnat del centre.

DATA DE REALITZACIÓ DE LES PROVES:

• ANGLÉS: 8 de maig
  • FRANCÉS: 9 de maig

PER A QUÈ SERVEIX LA PROVA HOMOLOGADA?

A més de l’obtenció del Certificat de Nivell Bàsic (A2) dels idiomes estrangers (Anglés i Francés) dels quals s’ha superat la prova.

Permet accedir al primer curs de Nivell Intermedi dels ensenyaments d’idiomes de règim especial que s’imparteixen a les escoles oficials d’ idiomes. En cap cas no suposa l’obtenció d’una plaça a les Escoles Oficials d’Idiomes, perquè per a això s’ha de seguir el procediment establert pel que fa a la preinscripció i a la matriculació.

QUI POT PRESENTAR-SE A LA PROVA HOMOLOGADA?

Tot l’alumnat de l’ IES ORRIOLS que tingui un dels requisits següents:

• MaJor de 16 anys
  • Complir els 16 en 2024, any de realització de la prova.

DE QUINS IDIOMES POTS MATRICULAR-TE?

Pots matricular-te de qualsevol idioma que s’impartix al centre, encara que no estigues matriculat:

• Anglés
  • Francés.