El dimecres 8 de maig els alumnes de 3r ESO Emma Buenafuente, Julian Soriano, Bruno Sánchez, Álvaro Lahiguera y Karem Dahiana Salcedo han participat en el concurs de lectura en veu alta “De viva veu”, que enguany ha tingut lloc a l’auditori de Picanya. Volem felicitar els nostres alumnes pel seu compromís, dedicació i esforç. Gràcies i enhorabona a tots! També agraïm les famílies que hagen col·laborat i acompanyat els seus fills en aquesta activitat un diumenge per la vesprada. Esperem seguir tenint alumnes tan compromesos entusiastes per a properes edicions. També donem les gràcies per l’esforç i col·laboració dels nostres companys jubilats @paco.galiano , que enguany s’han encarregat per complet de la tasca de preparar els nostres concursants. GRÀCIES A TOTHOM I ENHORABONA! ❤️📖


