CONCURS LECTURA EN VEU ALTA: VIVA VEU

El dimecres 8 de maig els alumnes de 3r ESO Emma Buenafuente, Julian Soriano, Bruno Sánchez, Álvaro Lahiguera y Karem Dahiana Salcedo han participat en el concurs de lectura en veu alta “De viva veu”, que enguany ha tingut lloc a l’auditori de Picanya. Volem felicitar els nostres alumnes pel seu compromís, dedicació i esforç. Gràcies i enhorabona a tots! També agraïm les famílies que hagen col·laborat i acompanyat els seus fills en aquesta activitat un diumenge per la vesprada. Esperem seguir tenint alumnes tan compromesos entusiastes per a properes edicions. També donem les gràcies per l’esforç i col·laboració dels nostres companys jubilats @paco.galiano , que enguany s’han encarregat per complet de la tasca de preparar els nostres concursants. GRÀCIES A TOTHOM I ENHORABONA! ❤️📖

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies