IES Músic Martín i Soler

Benvinguts! L’Institut d’Educació Secundària Músic Martín i Soler és un centre d’educació pública situat en el municipi de Mislata (València). El nostre centre, encara que va ser inaugurat oficialment l’any 2004 , va començar a funcionar com a institut d’ESO al setembre de 2003.

Aquest centre imparteix els estudis d’Educació Secundària Obligatòria (ESO), Batxillerat i Formació Professional Bàsica. Es desenvolupa a més un Programa de Millora de l’Aprenentatge i Rendiment (PMAR) i un Programa de Reforç de 4t d’ESO (PR4).

Consulta la nostra oferta educativa

ESO

Vine a fer la ESO al nostre centre. Trobaràs un bon ambient de treball en les nostres instal·lacions.  A la ESO garantim la màxima optativitat per que estudies el que vullgues.

Batxillerat

Vine a fer el Batxillerat al nostre centre. Trobaràs un bon ambient de treball en les nostres instal·lacions. Al batxillerat garantim la màxima optativitat per que estudies el que vullgues. A més, en els darrers anys, el 100% dels alumnes que s’han presentat a les PAU (selectiu) ha passat la prova amb els resultats esperats.

Administració i Gestió

En el nostre centre podràs estudiar Formació Professional Bàsica de Administració i Gestió. Els nostres docents acumulen anys d’experiència, tant en el ensenyament com en el camp professional.  Això es reflecteix en l’éxit del nostre alumnat.

Accés a cicles

En el nostre centre teniu la informació dels camins d’accés a cicles formatius de Grau Mitjà Grau Superior. No dubtes a consultar-nos!