Valoració de les mobilitats

Mobilitat del professorat

En quant a la selecció dels beneficiaris del projecte Erasmus+ KA122-SCH entre el
professorat, caldrà que els aspirants presenten un full d’auto-baremació, indicant i
documentant els apartats que es demanen. Els diferents apartats seran sumats i es
beneficiaran aquells candidats amb major puntuació. Els membres de la coordinació del
programa Erasmus+ prendran les decisions finals de participació atenent a la baremació
establerta.

Auto-baremació de la candidatura (Annex 2):

1. Nivells d’idiomes de l’aspirant per a la mobilitat. Caldrà adjuntar documentació acreditativa (màxim 5 punts):
    • Nivell B1 de MECR en l’idioma de la mobilitat: 2 punts.
    • Nivell B2 de MECR en l’idioma de la mobilitat: 3 punts.
    • Nivell C1 de MECR en l’idioma de la mobilitat: 4 punts.
    • Nivell C2 de MECR en l’idioma de la mobilitat: 5 punts.
  2. Situació laboral de l’aspirant (màxim 3 punts):
    • Funcionari de carrera definitiu al centre: 3 punts
    • Funcionari de carrera en comissió o pràctiques: 2 punts
    • Funcionari interí: 1 punt
  3. Col·laboració en projectes Erasmus o europeus del centre en els últims 2 anys (màxim 6 punts):
    • Coordinació: 3 punts
    • Membre de l’equip de treball Erasmus+: 2 punts
    • Col·laboració (tasques puntuals amb l’equip Erasmus, ajuda o participació en activitats relacionades amb mobilitats, etc): 1 punt
  4. Col·laboració en altres projectes educatius del centre (màxim 3 punts):
    • Coordinació de projectes educatius del centre: 3 punts
    • Participació en mobilitat d’estudiants: 1 punt
    • Participació/col·laboració en projectes educatius del centre: 1 punt
  5. Valoració de la proposta – Carta de motivació (màxim 3 punts):
    • Es valorarà: Relació de l’àrea de treball del candidat amb l’objectiu de la mobilitat, els
    • objectius generals del projecte i el Pla de Millora del Centre. Justificació del potencial
    • d’adquisició, transferència a l’aula i disseminació.

Participació recurrent:

• La direcció del centre, atenent als objectius del programa Erasmus+ i a les necessitats didàctiques, organitzatives i de gestió del centre, així com de l’alumnat i el professorat implicat podrà prendre decisions finals i fer modificacions de forma puntual, raonada i pública en la selecció d’aspirants, mobilitats i activitats.
  • Les persones que han confeccionat el projecte KA120-SCH i formen part activa de la coordinació del programa Erasmus+, tindran prioritat per a accedir a qualsevol de les mobilitats. És a dir, els membres de la coordinació tindran preferència respecte a la resta de membres del claustre.
  • Les persones que hagen participat en alguna mobilitat d’estudiants, en cas d’empat en la baremació, tindran prioritat respecte a la resta de membres del claustre que no ho hagen fet.
  • Per a cada tipus de mobilitat tindran prioritat les persones que no hagen realitzat una activitat d’eixe tipus el curs anterior:
    • Es diferenciaran els tipus de mobilitat en: job shadowing, mobilitat d’estudiants i cursos de formació.
    • La prioritat s’aplicarà de forma diferenciada i independent segons el tipus de mobilitat. Exemple: si una persona ha fet un job shadowing i no ha fet un curs de formació, es considera que té participació recurrent o ha sigut beneficiari sols en job shadowing. Per tant, no ha participat en curs de formació. I viceversa.
    • Per al job shadowing i el curs de formació, la prioritat s’aplicarà a partir del número de participants, sempre en cas d’empat en el nombre de professors/es. És a dir, si hi ha més persones que places per a una mateixa mobilitat, tindran preferència qui no haja participat (o haja participat menys vegades) en eixa tipologia de mobilitat.
    • Per a la mobilitat d’estudiants, la prioritat s’aplicarà sols en cas d’empat en la puntuació del professorat:
      • Exemple 1: si hi ha 2 places per a 3 professors/es, aniran els 2 professors/es amb més puntuació (seguint el barem establert) independentment de si un d’ells ja ha fet altres mobilitats d’estudiants.
      • Exemple 2: si hi ha 2 places per a 3 professors/es, i dos d’ells tenen empat en la puntuació (seguint el barem establert) tindrà preferència aquell/a que haja realitzat menys mobilitats d’estudiants.
  • Un/a professor/a sols podrà participar en 1 mobilitat en un curs escolar, a no ser que no hi haja suficient professorat per a participar.

Mobilitat de l’alumnat